Čas + práce 30. 1. – 28. 2. 20
ČJ – Souhlásky tvrdé, měkké a obojetné, psaní i/y po tvrdých a měkkých souhláskách, psaní velkých písmen v názvech
M – Počítáme do 100 přičítání a odčítání jednotek s přechodem přes desítku (např.: 38+6, 72-5), přičítání a odčítání násobků deseti (např.: 38+60, 72-50), princip násobení, tabulka násobků, rýsování úseček
PRV – užívání kalendáře, orientace v něm, dny pracovní, dny volna, představa roku s charakteristickými znaky jednotlivých ročních období, měření času – hodiny, různá povolání, tělesná a duševní práce, pracovní činnosti lidí, výsledky práce, odpovědnost za výsledky práce, různé obchody, prodavač zákazník, druhy dopravních prostředků
VV – tematické obrázky k měsícům
PČ – šaty pro krychli
HV – Měsíce, Perpentikl,
7. 2. Měření výšky a rozpětí
6. 2. - 10. 2. Skupinová práce
13. – 17. 3. Jarní prázdniny
Plavání v Berouně: čtvrtek 9.40-11.10
23.2., 2.3., 16.3., 23.3., 30.3., 13.4., 20.4., 27.4.,4.5., 11.5.
Sraz ve škole jako obvykle v 7.45, část první hodiny budeme ve škole. Pojedeme autobusem od školy. Návrat kolem 12.30 do školní jídelny. Děti z družiny předám. S sebou na vyučování penál, budeme mít Matematiku, na plavání v batůžku svačina, pití, pláštěnka, v igelitové tašce – plavky (musí být přiléhavé), ručník, mýdlo, pro dlouhovlasé dívky požadují v bazénu koupací čepici. Pro sušení vlasů je důležitý hřeben.
1. Přines dva různé kalendáře. Udělej k nim srovnávací diagram, do každého okna stačí tři věci. Řekni si o diagram.
2. Přehledně napiš názvy ročních období. Ke každému období napiš měsíce. Ke každému měsíci nakresli jednoduchý obrázek.
3. Vyber si nějakou lidskou činnost a nakresli tři obrázky: Jak ji lidé prováděli dříve, jak ji provádějí nyní a jak si představuješ, že by ji mohli provádět v budoucnu. Obrázky nadepiš minulost, současnost, budoucnost.
4. Změř a zapiš:
Jak dlouho ti trvá cesta do školy?
Jak dlouho trvá, než napíšeš domácí úkol?
Jak dlouho trvá, než se uvaří oběd?
Jak dlouho snídáš?
Jak dlouho si čistíš zuby?
Jak dlouho trvá, než uděláš 20 dřepů?
Vymyslete ještě dvě činnosti, které změříte.
Řekni si o tabulku.
5. Nakresli, co dělají v zaměstnání tvoji rodiče, a napiš, co k tomu potřebují.
6. Nakresli nejméně 6 různých výrobků, napiš, kdo je vyrobil.
7. Napiš nejméně 5 názvů povolání, nakresli nebo nalep obrázky a napiš, co je k nim potřeba.
Z těchto domácích úkolů si děti jeden vyberou. Připraví si ho a ukáží v úterý 21. 2. nebo ve středu 22. 2.
28.3. Divadlo Kukadlo Velikonoční divadlo asi 70 Kč učebna třídy 2.C. v 8.00
3.4. Velikonoční tvoření
4.4. Hoblinková dílna 160 Kč, učebna třídy 2.C, 11.10-12.15
Duben Jarní vycházka
29.5. – 2.6. Škola v přírodě s environmentální tématikou.
Červen - Letní vycházka
Žádné komentáře:
Okomentovat