ČLOVĚK 9. 1. –2. 2. 23
ČJ – Hlásky, samohlásky, souhlásky tvrdé s měkké
M – Počítáme do 100, násobení 2,3,4 – pochopení principu a nalezení výsledku
PRV – člověk – části těla, péče o zdraví, hygiena, výživa, nemoci, úrazy
VV – kresba lidské postavy
PČ – pomůcka na rozlišování tvrdých a měkkých souhlásek, šaty pro krychli a jejich střih
HV – Koťata, Hlava ramena
9. 1. - 13. 1. Tématická skupinová práce – člověk
16.1. Knihadýlko - www.knihadylko.cz 70 Kč + doprava asi 250 Kč na třídu, učebna třídy P1, 9.30-10.50
20.1. Muzikohraní 70 Kč, učebna třídy 2.C, 7.55
31. 1. Vysvědčení
3. 2. Pololetní prázdniny
Plavání - v Berouně čtvrtek 9.40-11.10: 23.2., 2.3., 16.3., 23.3., 30.3., 13.4., 20.4., 27.4., 4.5., 11.5.
Tématický Dú pro všechny: Vyber si nakažlivou nemoc nebo úraz, který jsi měl a popiš do tabulky.
Tématický Dú výběrový:
1. Nakresli lidské tělo a popiš jeho části.
2. Nakresli hlavu a popiš všechny její části.
3. Nakresli a popiš všechny části horní končetiny.
4. Nakresli a popiš všechny části dolní končetiny.
5. Nakresli sídla lidských smyslů, napiš jejich názvy, názvy smyslů a napiš, k čemu je používáme.
6. Vyber si alespoň 6 vnitřních orgánů a napiš, k čemu slouží.
7. Vyber si nakažlivou nemoc, kterou jsi měl a popiš ji. Řekni si o tabulku.
8. Vyber si úraz, který jsi měl a popiš ho. Řekni si o tabulku.
9. Nakresli a napiš, co patří do základní výbavy lékárničky.
10. Nakresli a pojmenuj alespoň 10 zdravých potravin. Alespoň u jedné napiš, proč si myslíš, že je zdravá.
11. Nakresli a pojmenuj alespoň 10 nezdravých potravin. Alespoň u jedné napiš, proč si myslíš, že není zdravá.
12. Nakresli hygienické prostředky a potřeby, které používáš při mytí svého těla. Napiš jejich názvy.
13. Přines na výstavku prázdné obaly od mycích, čistících nebo hygienických prostředků. Udělej k nim cedulky a napiš, na co se používají.
Z těchto domácích úkolů si děti alespoň jeden vyberou. Připraví si ho a ukáží v úterý 24. 1. nebo ve čtvrtek 26. 1.
Žádné komentáře:
Okomentovat