Odevzdání Dú z M vytvoření sčítacího trojúhelníku přesouvám na Čt. (Vymyslet vlastní sčítací trojúhelník. Největší číslo v trojúhelníku musí být menší než 11. Dílky rozstříhat a ukázat rodičům, jak se skládají. Ve škole si děti trojúhelníky vymění a budou je skládat. (List byl v příloze plánu na minulý týden, kdyby někdo nedonesl.)
Pokud děti nebudou vědět, co s tím, přinesou do školy prázdný list a ve škole si to znovu vysvětlíme.)
V M2 jsou opravy na str. 65.
Opravou Písanku2 a Početník by měly mít děti u sebe. K nahlédnutí, jak se jim daří učení, mají Cvičebníček a sešit s ovocem a zeleninou.
Jak píšeme do Písanky vázaných písmen
Do písanky píšeme tužkou. Děti budou postupně dostávat pero podle toho, jak budou zvládat dodržovat všechny návyky důležité pro psaní.
Předepsané tvary slouží k obtahování. Tvary, které červeně opravím, je potřeba obtáhnout. Obtahování je vhodné provádět fixou-jiné barvy než červená. (Děti obtahování fixou těší a je dobře vidět, že opravu udělaly.) Zakroužkovaný tvar považuji za povedený nebo zvlášť povedený. Pozor, v Písance se objevuje předpis písmem Times New Roman, tato písmena, slabiky, či slova děti ho přepisují vázaně.
Po-čt je v písance každý den úkol asi 4 řádky, jak bude potřeba. V pátek písanky kontroluji. Opravy budou děti dělat v průběhu týdne.
Leden24-28
V Teams je na pondělí a úterý schůzka Naše učení 1.A 7.55-11.15. Přihlaste se podle časů v tabulce. Je možné se přihlásit dříve i na začátku. Pokud se dítě přihlásí dříve, nechá si vypnutý mikrofon a kameru a může sledovat, co děláme. Ale nezasahuje, čeká na svou hodinu.
Na pondělí potřebují děti list s částmi těla k rozstříhání, je v příloze.
Pokud nemáte M2, stránky pošlu dalším mailem k vytištění. Stačí černobílý tisk, barvy dětem ukáži na obrazovce.
Pokud nemáte listy Člověk, jsou také v příloze a strany z Početníku.
1. 7.55-8.25 |
2. 9.45-10.15 |
1. 8.30-9.00 |
2. 10.15-10.45 |
1. 9.00-9.30 |
2. 10.45-11.15 |
Josefka |
Ema |
Fany |
|||
Lucka |
Berta |
Majda |
|||
|
Míša |
Marek |
|||
Vojta |
Sebík |
Ondra |
|||
Tonda Š |
Tony |
Tonda N |
|||
Honza |
Lukáš F |
Max |
|||
Lukáš V |
Stázka |
Jindra |
Tematická skupinová práce Člověk bude probíhat st-pá vždy první hodinu. Děti jsou rozdělené do 3 skupin. Všechny skupiny se budou v danou hodinu věnovat tématu Člověk, ale každá v jinému předmětu. Děti se během dnů vystřídají. Cílem je učit se domlouvat, spolupracovat a pomáhat si. Pokud máte chuť a čas, přijít se podívat a pomáhat, jste velmi vítáni. Pokud budete chtít přijít, dejte prosím vědět předem.
Potřeby: PRACOVNÍ LISTY Člověk (každý den), pokud máte bude se hodit krejčovský metr a teploměr. Děti mohou také využít vlastní encyklopedie o lidském těle.
Pč – první pomoc – obvazování
M – Měření Člověk str.15
Čj psaní – Části těla
Pondělí – online
Úterý – online
Středa –
Dú písanka 2 str. 29-30 p kontrola – případně dopsat
Čtvrtek –
Dú písanka 2 str. 31 p kontrola – případně dopsat
Pátek –
Tv – sokolovna
48 |
1. online |
samostatně |
2. online |
samostatně |
||||
PO |
Čj čtení Lidské tělo Člověk str. 2-3 POMŮCKY: Pís 2, listy Člověk, list s částmi těla (v příloze), nůžky, lepidlo |
Rozstříhat části těla a nalepit na správná místa do listů Člověk na str.2 A pís.2/26 |
M POMŮCKY: M2, list papíru A4, 2 figurky Uděláme str.66 |
Kontrola str.66/1,3,4 Početník str. 3/první sloupec a str.7/ první sloupec |
||||
ÚT |
Čj Zdraví Člověk str. 12-13 POMŮCKY: Pís 2, listy Člověk |
O pís.2/27-28 |
M POMŮCKY: M2, počítadlo Uděláme str.67 |
Kontrola str.67 Početník str. 3/druhý sloupec šedá část a str.7/ druhý sloupec |
||||
ST |
Skupinová práce |
AJ barvy, hračky |
ČJ p pís.2/29-30 |
ČJ čtení |
HV |
|||
ČT |
Skupinová práce |
M Plážový volejbal sčít. trojúh. skládání |
ČJ p pís.2/31 |
ČJ čtení |
|
|||
PÁ |
Skupinová práce |
M str. 68 |
TV sokolovna
|
|
||||
Žádné komentáře:
Okomentovat